• Willkommen
    • Über üs
    • Üsi Tradition >
      • Üsi Masken
      • Üsis Gwand
    • Wöschwiib um Wöschwiib >
      • Altwöschwiiber
    • Blog
  • Chum vorbi
    • Umewiibere (on tour)
  • Mach mit
  • Engagier üs!
    • Schmink-Chaeschtli >
      • Schminkservice
      • Tipps & Tricks
  • Gspändli & Allerlei
  • Kontakt
LACHNER WÖSCHWIIBER
  • Willkommen
    • Über üs
    • Üsi Tradition >
      • Üsi Masken
      • Üsis Gwand
    • Wöschwiib um Wöschwiib >
      • Altwöschwiiber
    • Blog
  • Chum vorbi
    • Umewiibere (on tour)
  • Mach mit
  • Engagier üs!
    • Schmink-Chaeschtli >
      • Schminkservice
      • Tipps & Tricks
  • Gspändli & Allerlei
  • Kontakt

80s Party 2017 - 4. November 2017 ab 20.00 Uhr im Bären Lachen

10/26/2017

0 Kommentare

 
Bald ist es wieder soweit! Am 4. November 2017 steigt die 2. 80er Fete im Bären Lachen! Neonklamotten, Lederjacke, Dauerwelle, Fokuhila, Röhrchenjeans, Wham!, Nena, Whitney Houston, Duran Duran, A-ha , Blue Curaçao, Batida de Coco und vieles mehr haben Hochkonjunktur! Kommt auch. Wir Wöschwiiber freuen uns über regen Besuch.
Picture
0 Kommentare

Kölle alaaf!

2/6/2017

0 Kommentare

 

Jawohl richtig gläse. Au das Jahr sind mir wieder uf Köln verreist. Genauer: ad Mädchensitzung vo de Bürgergarde "blau-gold". Impressione gits i üsere Gallerie

Picture

0 Kommentare

Wöschwiiber on tour...

1/27/2017

0 Kommentare

 
E langi Fasnacht bringt au vill Termine mit sich... üs Wöschwiiber chan me grad a drüü Umzüg gseh. Mir laufed sowohl durch Bäch, bim Nachtumzug Näfels wie aber au am chliinschte Umzug i de Schwändene mit.

Villicht möchtisch Du ja au gärn bi üs Wöschwiiber ineschnuppere? Mäld Dich - mir nämed Dich gäre a eine vo üsne Anläss mit.

So, näbscht Umzüg gits natüürli au noch gaanz viel meh... Schminke, Chinderfasnacht und und und.

Gwunderig? Uf üsem Wöschwiiber Fasnachtsfahrplan gsehsch was so lauft und goht.
Wöschwiiber Fasnachts Fahrplan
0 Kommentare

30.01.2017: Kinderfasnacht mit Motto Unterwasserwelt

1/27/2017

0 Kommentare

 
Picture
Am Mäntig, 30.01.2017 abem zwei tauched mer bim Fasnachtsbrunnä in en bunti Unterwasserwält. Alli Chinde sind willkomme. Chömmed verchleided, als Fisch, als Seepferdli, als Qualle, als Seegras oder villicht gar als Seeunghür oder Nessi? Mir Wöschwiiber und üseri Fründe vo de Narrhalla freued üs mit eu allne en luschtige Nomittag z verbringe.
0 Kommentare

80s Party im Hotel Bären

10/17/2016

1 Kommentar

 
Back to the 80s... Neonklamotten rausholen. Den Coiffeur des Vertrauens zu einer Dauerwelle überreden. Tanzbein trainieren...! Am Freitag, 28. Oktober findet die erste 80er Jahre Fete der Wöschwiiber statt. Komm auch! Sei dabei wenn DJ Janosch den Plattenteller schwingt und Dich zurück in Deine Jugend bugsiert. Jaaaaaa genau. Slow-Dance kann auch heute noch ganz romantisch sein. Oder wie wäre es mit einem Moonwalk à la Jackson? Dies und vieles mehr gibt's an der 80er Party im Hotel Bären.

Übrigens - stürze Dich in den 80er Look! So zahlst Du keinen Eintritt und kriegst eine Gratis-Drink von uns Wöschwiibern gebraut (ja, wir können auch mixen... nicht nur waschen...).

Also komm auch und feire mit uns!

Weiter Infos findet Ihr hier: 80s Party
Picture
1 Kommentar

...und scho wieder verbii... 

2/11/2016

0 Kommentare

 
aber doch nid ganz...! Soebe hämmer nochli Fötelis hochglade :-) Dänn au das Johr hämmer natürlich am Güdelmäntig wieder ganz ganz villi Gsichter gschminkt. Neugierig? Ihr gfindet üseri "Kunstwärk" i de Wiiber-Galerie Schminkgsichter.

Ah no öppis - so ganz simmer natürlich nonig fertig. Am kommende Samstig sind mir am Umzug in Thayngen aazträffe. Chömmed doch au.
0 Kommentare

Chinderschminke - am Güdelmäntig simmer wieder uf de Gass und schminked d Chind... und die Grossä!

2/6/2016

0 Kommentare

 
0 Kommentare

D Fasnacht 2016 isch chruz und zackig aber üse Toureplan de isch knackig!

1/14/2016

0 Kommentare

 
Picture
0 Kommentare

Wöschwiiber an der Fasnacht

1/6/2015

0 Kommentare

 
Bild
0 Kommentare

Nobel geht die Welt zu Grunde....

11/15/2014

0 Kommentare

 

s ewige Schaffe hät sich glohnt... mir Wöschwiiber nämed en churzi Usziit und lönd üs im Victoria Jungfrau Hotel in Interlake verwöne. d Falte werded büglet und de Gaume gnussvoll gfüeteret...

Bild
Bild
Bild
Bild
0 Kommentare
<<Vorher
Weiterleiten>>

    Archiv

    Januar 2024
    Februar 2023
    Januar 2023
    Januar 2022
    Januar 2020
    Januar 2019
    August 2018
    Mai 2018
    Februar 2018
    Januar 2018
    Oktober 2017
    Februar 2017
    Januar 2017
    Oktober 2016
    Februar 2016
    Januar 2016
    Januar 2015
    November 2014
    September 2014

    Kategorien

    Alle

    RSS-Feed

Kontakt und Impressum
  • Willkommen
    • Über üs
    • Üsi Tradition >
      • Üsi Masken
      • Üsis Gwand
    • Wöschwiib um Wöschwiib >
      • Altwöschwiiber
    • Blog
  • Chum vorbi
    • Umewiibere (on tour)
  • Mach mit
  • Engagier üs!
    • Schmink-Chaeschtli >
      • Schminkservice
      • Tipps & Tricks
  • Gspändli & Allerlei
  • Kontakt
  • Diese Website verwendet Cookies (z.B. für den Instagram-Feed).